“Draga Didri, imam s**s se sa dečkom koji je upola mlađi od mene. S**s je njeverovatan, ali nije vrijedan kr**ice koju osjećam.

On je bio dečko moje ćerke, ali više nije. Imam 46 godina i razvedena sam. Imam dobar posao i lijep dom. Imam ispunjen društveni život sa puno prijatelja svojih godina. Nedostajala mi je samo ljubav. Bilo je muškaraca oko mene, vodim brigu o svom izgledu i primećujem da mnogo privlačim muškarce.

Veliki je problem to što ne primjećujem niti me privlače muškarci mojih godina. Moraju da budu mnogo mlađi od mene.

Imala sam brojne a**re sa mlađim muškarcima, ali oni gube interes čim dobiju šta žele od mene. Svi su isti i jasno im je da stvari neće funkcionisati zbog generacijskog jaza među nama. Svi osim jednog.

Moja ćerka je u to vreme živjela sa mnom. Ima 22 godina i vratila se nakon diplomiranja. Njen dečko je godinu stariji, zaista je zgodan i bilo mi je drago zbog nje.

“Umjesto da sam ga izbacila, zavela sam ga”

Jednog dana sam se vratila sa posla ranije i našla ga u svojoj sobi kako se sam****ovoljava mojim donjim vešom iz korpe za prljav veš. Trebalo je da ga izbacim napolje, ali umjesto toga zavela sam ga i pokazala mu šta starija žena zna.

Postao je oč**ran sa mnom i nije htio da odustane. Nastavili smo da se****alne odnose tajno, koliko smo mogli. Znala sam da se igramo va**om, ali zanijela sam se, sve dok nas moja ćerka nije ulovila tokom se**a.

Pobjegla je pl**ući, iselila se i otišla kod prijateljice. Njen bivši dečko i dalje živi sa mnom i lu*o je zaljubljen u mene. S**s je i dalje odličan, ali znam da je premlad za mene i nezreo.

Ćerka se zaklela da više neće razgovarati sa mnom. Ne kr**m je, ali svaki dan me muči griža savjesti.”

Didre joj je odgovorila:

“Kažete da vas muči griža savjesti, pa zašto mu ne kažete da ode? Sigurno vam je jasno da nema šanse da se pomirite sa ćerkom dok je on u vašoj kući. Kako vam takva a**ra sa upola mlađim muškarcem može značiti više od odnosa sa vašom ćerkom? Da li je veza između vas i vaše ćerke pu*la? Ili je nikad nije ni bilo? Šta vas privlači kod mlađih muškaraca?

Čini mi se da postoji priča koju niste ispričali. Da li ste doživjeli neku t**umu koja utiče na vaše odluke danas? Nemojte da nastavljate sa tim des***tivnim ponašanjem. Da li ste razmišljali o savjetovanju sa stručnjakom? U međuvremenu, recite ćerki da vam je žao i stanite na kraj toj vezi bez budućnosti.”, piše espreso.rs

Učila je na svojim greškama: Atraktivna trenerica otkrila više o svom fitness putovanju

Danas je poznata po svojoj vitkoj figuri i napornom režimu treninga, međutim, Sanna je morala uložiti dosta truda kako bi dobila figuru koju želi.

Zbog brzog metabolizma, Sanna je mogla jesti puno hrane, a da ne dobije težinu. Ovo je za nju bio “mač s dvije oštrice”, u smislu da je imala vitku figuru, ali nije mogla izgraditi mišiće.

Nakon što je završila srednju školu, Sanna je odlučila da napravi promjenu u životu. Sa 17 godina je prvi put otišla u teretanu i upoznala se sa treningom s utezima.

Sanna Maria je danas poznata po svojoj figuri, ali nekada je bila djevojka koja nije trenirala i pazila na svoju ishranu.

Ona je mogla jesti gotovo sve i ne dobiti kilograme. Iako ovo ne djeluje kao zastrašujući problem za mnoge, za Sannu je ovo bila velika kočnica u postizanju idealne figure.

Njen cilj je bio dobiti tonirane mišiće, ali nije znala kako to da uspije. To se potpuno promijenilo kada je krenula u teretanu sa 17 godina.

Nakon što se učlanila u teretanu, Sanna je usvojila potpuno novi režim ishrane i treninga. Njen trening je bio rigorozan, ali njena dijeta nije bila u skladu s njim. Ona priznaje kako nije dovoljno pazila na ishranu, te da je u tom periodu jela dosta prerađene hrane.

Nakon nekog vremena, Sanna je primijetila kako dijeta koju prati ometa njen napredak u teretani. Iako je trenirala svakodnevno, nije se osjećalo zdravo. Shvatila je da je vrijeme da napravi promjenu u svojim izborima hrane.

Nakon višemjesečnih pokušaja i dosta grešaka, Sanna je iz ishrane počela izbacivati hranu poput šećera, prerađenog mesa i pržene hrane. S druge strane, u dijetu je uključila kelj, brokule, špinat i druga lisnata zelenila bogata vitaminima i fitonutrijentima.

Pored toga, Sanna je dodala zdravu porciju proteina svakom obroku, što je osiguralo njenim mišićima rast i napredak. Vremenom, ove promjene su se isplatile, te je Sanna bila u najboljoj formi svog života.

Uporedo sa svojim ličnim uspjehom i transformacijama, Sanna je dostigla i veliki uspjeh kao fitness influencerica. Ona je napravila online profile na društvenim mrežama i ubrzo privukla pažnju fanova koji su bili impresionirani njenim rezultatima.

Sanna Maria trenira s utezima pet puta sedmično. Iako posvećuje jednaku pažnju svakoj mišićnoj grupi, njene omiljene vježbe su one koje uključuju noge i trbušnjake. Ujedno, trening ovih dijelova tijela jedan je od njenih najvećih izazova u teretani.

Kako bi izgradila trbušne mišiće, ona radi dosta složenih pokreta. Ona također izvodi kružne vježbe, koje se sastoje od tri seta, nakon kojih pravi pauzu.

Sannine omiljene vježbe su skokovi u čučnju. Prilikom vježbanja ovog dijela tijela, Sanna ne koristi velike utege, već se fokusira na aktivaciju mišića. Ona se trudi da vježbe radi polako kako bi se fokusirala na svaki pokret i maksimizirala svaki trening.

Kada je tek počela trenirati, Sanna nije dovoljno pazila na svoju ishranu. Na samom početku ona je jela dosta šećera i brze hrane. Iako je redovno trenirala, ona nije vidjela rezultate. Danas, Sanna prati čistu dijetu koja se sastoji od zdrave hrane. Rafinirani šećeri nisu dozvoljeni, a pored vode, jedina tečnost koju konzumira je čaj.

Sannin plan obroka izgleda ovako: Doručak: Zobena kaša, borovnice, jaja, orasi i chia sjemenke. Grickalice: Rižini kolačići ili puretina. Ručak: Losos, slatki krompir i povrće. Večera: Piletina, slatki krompir i povrće.

Sanna Maria nam pokazuje da fitness ciljeve ne možemo ostvariti odmah, te da najbolje učimo na greškama.

Sanna je pravila jednu po jednu promjenu i tako ostvarila dugoročne rezultate. Iako je za nju ovo bio spor i dug proces, to je bio najbolji način da postigne rezultate koje želi.

.

.

.