Zamrznuta malina i dalje u vrhu liste izvoznih proizvoda iz BiH


Na vrhu liste izvoznih proizvoda Arhiv
Zamrznuta malina i dalje u vrhu liste izvoznih proizvoda iz BiH

U hladnjačama širom Bosne i Hercegovine još ima posla od prošle godine

Autor: Fena

Iako je sezona malina još daleko, u hladnjačama širom Bosne i Hercegovine još ima posla od prošle godine.

Direktor kompanije “Herbos Nature” iz Hrasnice Mirzet Hadžiavdić izjavio je da rade u dvije smjene da sve stignu.

– Odlučni smo da dostignemo razinu da svi naši zaposlenici rade 12 mjeseci u godini, da to ne budu sezonski poslovi. Kada je vrijeme branja maline, fokus vijesti je na otkupu na domaćem tržištem, a čini se da u toku godine javnost zaboravi na izazove s kojima se hladnjačari i prerađivači suočavaju u ostatku godine. Ali velikim ulaganjem i korektnim odnosom stižu i rezultati. Privodimo kraju implementaciju IFS standarda. Izvozimo za Švicarsku, Njemačku i Austriju, a u stalnom smo traganju za novim direktnim kupcima na tržištu Evropske unije – rekao je Hadžiavdić.

Posljednje dvije godine su bile teške za malinare, ali ti ciklusi su uobičajni na svjetskom tržištu. Izazovi su učestali, pa se neki proizvođači odlučuju za manji broj zasada, ali se pojavljuju i novi uzgajivači na tržištu. U “Herbos Nature” poručuju da je važno za kompanije ove vrste da imaju širi spektar proizvoda s kojima rade.

Rukovoditeljica proizvodnje Adela Vileš istakla je da im je cilj imati pouzdane kupce i osigurati kvalitet.

– Kada imate direktne kupce, lakše je planirati buduće investicije. Naredne sedmice, u saradnji sa “USAID/Sweden FARMA II” projektom, realizujemo obuke za proizvođače. Izuzetno je važno da zaokružimo ciklus proizvodnje te da svi u našem krugu ispunjavaju visoke standarde – dodala je Vileš.

Hladnjača “Herbos Nature”, prema dinamici dogovorenih izvoza, ima šta da prerađuje do avgusta, kada će uveliko početi i nova berba. No, razloga za optimizam ima. Zamrznuta malina je i dalje u vrhu liste izvoznih proizvoda iz Bosne i Hercegovine, a bh. proizvođači vjeruju da se kvalitetom mogu nametnuti i proširiti svoje prisustvo na tržištu Evropske unije, saopćeno je iz “USAID/Sweden FARMA II” projekta.

(Autor: Avaz)

Anketa

Da li ste zadovoljni izbornim rezultatima ?

Pogledaj rezultat

Loading ... Loading ...